piątek, 29 listopada 2013

MIÓD wielokwiatowy Premium Rosa



W ramach współpracy z http://premiumrosa.eu otrzymałam do testów miód wielokwiatowy. To juz ostatni produkt od firmy.

OPIS PRODUCENTA: Miód wielokwiatowy Premium Rosa to wysokiej jakości polski miód z mazurskich pasiek. Pozyskiwany jest z letnich kwiatów. Jest bardzo słodki, może szybko się krystalizować.

Właściwości miodu wielokwiatowego wykorzystuje się przy takich dolegliwościach jak: zapalenie gardła, przeziębienie, anemia, zmęczenie. Miód wielokwiatowy pomocny także jest w leczeniu chorób serca, regulacji ciśnienia oraz alergii. Cena około 9 zł za 250 g.


MOJA OPINIA: Miód uwielbiam od jakiegoś czasu, kiedyś jak byłam mała nie lubiłam go nie wiedzieć czemu. Teraz towarzyszy mi on jako dodatek do kanapek lub do herbaty. Skład naturalny i prosty. Produkt jest częściowo skrystalizowany jest to zjawisko naturalne, zachodzące w każdym naturalnym miodzie. Krystalizacja miodu nie zmienia jego składu, a co za tym idzie właściwości odżywczych i leczniczych. Polecam każdemu zwłaszcza w okresie jesienno- zimowym. 


31 komentarzy:

  1. miód samo zdrowie a do tego jeszcze bardzo pomaga nam w urodzie, i fantastycznie sprawdza się w domowych kosmetykach:) co do jedzenia to pewnie jest przepyszny dla mnie jednak za słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miodek lubię, ale najczęściej zaopatruję się w pobliskiej pasiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bezpośrednio od pszczelarzy kupuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również dodaje miodu do herbaty :) samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam miód, ale zawsze kupuję od pszczelarza :) http://wenus-lifestyle.pl/2013/11/znalezc-prawdziwy-miod-to-cud/ gdybyś miała ochotę poczytać mój post o miodzie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak miód mojego tatusia :)
    prosto z ula :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiamy miodek, jak misie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam miodek :) Np. dodany do mleka jest pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za miodem. W ostatecznosci kupuje tylko swojski

    OdpowiedzUsuń
  10. Miód regularnie dodaję do herbaty w okresie przeziębień. Zresztą ciepła herbata z cytryną i miodem smakuje wybornie. Chociaż nie jestem znawcą i smakoszem. Nie odróżnię lipowego od gryczanego itp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się miód zazwyczaj kojarzy tylko ze świętami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam miód do chlebka mmm pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam miód i chętnie sam wyjadam łyżeczką ze słoika :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam miód od Premium Rosa!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Miód uwielbiam i kupujemy co roku w sezonie zbiorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi być przepyszny :) Produkty Premium Rosa są wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam miodek , zwłaszcza do herbatki z cytrynką

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm kocham miód :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię miód i mam to szczęście,że dziadek mojego M. ma kilka uli i co roku dostaje słoiczek takiej pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że w sklepach go nie widziałam. Miód z polskich pasiek to rzadkość zwłaszcza w marketach, większość pochodzi z krajów członkowskich UE i spoza UE.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja dawno nie jadłam miodu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepiej smakuje mi właśnie zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj jak ja lubię miód :) Ale nigdy nie kupuję w marketach. Kupuję tylko u pszczelarza :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że dopiero zjadłam śniadanie bo miałabym ochotę na kanapkę z miodem ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię miodu, ale za to moja mama jest jego smakoszem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Na kanapce miodek prezentował się lepiej. Powiedzcie miodkowi, że mam dla niego miejsce - W MOIM BRZUSZKU MEHEHEHE.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl