wtorek, 12 listopada 2013

Czy na krowie można jeździć ? Można !




Dziś krótki i konkretny post bez zbędnej gadaniny :).

Kochani, od jakiegoś czasu szukałam jakiegoś fajnego prezentu dla dziecka. Miałam wrażenie jednak, że wszystko jest jakieś tandetne i powielone już wielokrotnie.

Jakiś czas temu dzięki blogosferze natrafiłam na sklep http://berney-toys.pl/  sporo rzeczy wpadło mi w oko np. powyższa krówka na biegunach :) KLIK

Na stronie można znaleźć wiele zabawek, które są podzielone na kategorie wiekowe. Są produkty tańsze i droższe.

Jeśli macie chwilę zachęcam tam zajrzeć - można znaleźć wiele ciekawych inspiracji :)

34 komentarze:

  1. Mikołajki już tuż tuż, więc zajrzę z pewnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna! :) szkoda, że za moich czasów na biegunach był tylko chudy konik :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bierz krówkę! :D Jest świetna!
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    PS. Jeśli jeszcze nie wzięłaś udziału w moim konkursie, chciałabym serdecznie Cię zaprosić - czterech szczęśliwców ma szansę wygrać odżywki do brwi lub rzęs Beauty Lash Pro o wartości ponad 200 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda , teraz jest cała masa zabawek a wszystko jakieś takie nijakie , a krówka wygląda na wyjątkową

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to pomysł jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to pomysł jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny bujak, ja kiedyś widziałam taką biedronkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukałam kółek, sądząc, iż krowa będzie niebanalnym jeździkiem. A tu niespodzianka, krasula ma bieguny do bujania ;)
    Bardzo fajna zabawka, zapewne wielu maluchom przypadłaby do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Oj moja córcia by na niej z chęcią pojeździła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam, aby na krowach się jeździło, ale zawsze musi być ten pierwszy raz :) Świetna zabaweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny bujak i taki oryginalny, konik na biegunach jest archaiczny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna jest ta krówka ;) Ja też muszę rozejrzeć się za jakąś zabawką dla mojej Natalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna krówka:) zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. moja córeczka jak zobaczyła tą krówkę od razu była muuuuuuuu

    fajne zabawki są na tej stronie

    pozdrawiam
    Kreska

    OdpowiedzUsuń
  17. a kto powiedział że na biegunach może byc tylko koń? :) super pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też szukam jakiegoś prezentu na mikołajki dla chrześniaka ;) Tak krówka to super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. krówka na biegunach :) świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda że wszystkie dzieciaki w mojej rodzinie już wyrosły z takich zabawek

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezła jest :D Starszy miał konika na biegunach- dostał w prezencie.. I wylądował u teściów, bo u nas nie ma miejsca.. Krowa bije konie na głowę :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry pomysł na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodka ale pewnie maluch szybko z niej wyrośnie. Takie z opcjami jeździk/bieguny są lepsze moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka słodka, można się i pobujać i poprzytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taka zabawka to strzał w dziesiątkę, kupiłam coś podobnego mojemu siostrzeńcowi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Widziałam coś podobnego i się przymierzam do kupna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl