piątek, 8 listopada 2013

Czekoladowy koktajl do kąpieli BingoSpa





W ramach współpracy z http://www.bingosklep.com wybrałam do testów czekoladowy koktajl do kąpieli.

Produkt można nabyć tutaj http://www.bingosklep.com/czekoladowy-koktajl-kapieli-bingospa-p-153.html za 14 zł za 500 ml

OPIS PRODUCENTA: Czekoladowy koktajl do kąpieli BingoSpa to zmysłowa podróż do krainy relaksu i odprężenia.wia nastrój. Kąpiel BingoSpa pieści zmysły, a aktywne składniki czekolady doskonale pielęgnują, odżywiają i wygładzają skórę.

Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada zawiera wiele cennych dla skóry substancji, posiada zdolność zmiękczania skóry. Poza tym wykazuje działanie odmładzające i odświeża skórę, skutecznie likwiduje jej suchości. Antyoksydanty, czyli składniki spowalniające proces starzenia się skóry, znajdujące się w czekoladzie, zapobiegają rozwojowi wolnych rodników, które wpływają na utratę przez skórę kolagenu, elastyny i innych protein. Inne bogactwa czekolady to: witaminy A, B1, B2, B3, E, PP, teobromina, kofeina, fenyloetyloaminę, węglowodany, białko, błonnik, flawonoidy, alkaloidy oraz mikroelementy jak np. magnez, i żelazo.

Zniewalający, apetyczny zapach czekoladowej kąpieli BingoSpa przynosi uczucie pełnego odprężenia, usuwa zmęczenie i uspokaja, a bogata receptura doskonale myje i oczyszcza skórę, nawilżając ją. Aromatyczny kąpiel BingoSpa zapewnia cudowną świeżość i relaks po całym dniu, pozostawiając długotrwały efekt miękkiej, jedwabiście gładkiej i uwodzicielsko pachnącej skóry. Zawarta w czekoladzie kofeina oczyszcza skórę z toksyn, działa wyszczuplająco i antycellulitowo.


MOJA OPINIA: Produkt ten wybrałam właściwie tylko ze względu na zapach. Ostatnimi czasy naszło mnie właśnie na aromaty czekoladowe. Koktajl przeznaczony jest głównie do kąpieli, aczkolwiek ja używam go pod prysznicem. Zapach ciemnej czekolady pod prysznicem to coś czego mi trzeba, kiedy za oknem leje deszcz i nie ma się na nic ochoty. Jest to aromat pomiędzy kakao a czekoladą jednak nie utrzymuje się zbyt długo na skórze, nie jest też przesłodzony.

Niestety opakowanie bez pompki sprawiło, że musiałam szukać jakiegoś zastępczego pojemnika, bo z butelki wylewało się za dużo produktu.
Produkt nie wysusza skóry, całkiem nieźle się pieni i oczyszcza - tyle wymagam od takiego typu produktu.

A Wy lubicie czekoladowe kosmetyki do kąpieli ?

36 komentarzy:

  1. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki, głównie za zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące :) ostatnio kupiłam mus czekoladowy do ciała.. i gdy tylko poczuję zapach tego typu kosmetyków to chcę je jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oooch uwielbiam czekoladowe zapachy kosmetyków ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no opakowanie jest męczące, mam miętowo - czekoladowy płyn do kąpieli Original Source i też mi zawsze za dużo wypływa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubie zapach czekolady, wtedy takie kosmetyki zawsze mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że dobrze pachnie :) Też bym się na niego skusiła ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie mógłby mieć lepszy dozownik. Ja jakoś nie mam obecnie fazy na czekoladowe zapachy, lubi je za to mój mąż.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham takie zapachy zwłaszcza zimową porą. Czekolada, wanilia, cynamon uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, jesienią tylko czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę na taki czekoladowy prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba czekoladowych kosmetyków do kąpieli jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że BingoSpa nie pomyślało o lepszych opakowań, te są bardzo nieporęczne :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham wszelkie kosmetyki czekoladowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię czekoladowych kosmetyków do kąpieli, ani do ciała, jak dla mnie są zbyt słodkie i mało orzeźwiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię tylko do kapieli i pod prysznic, ale balsamow np juz nie :)

      Usuń
  16. Uwielbiam czekoladę w każdej postaci, zapach w kosmetych umila mi ich używanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza myśl jaka mnie naszła - kakao w butelce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja córka zakochana jest w takich czekoladowych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam kosmetyki czekoladowe/kakaowe:)
    również wolę butelki z pompką lub małą dziurką, a nie takie z pełnym otworkiem..

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten koktajl, uwielbiam takie zapachy teraz jesienia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Daaj trochę :D Wygląda bardzo apetycznie, więc przypuszczam że w połączeniu z zapachem musi być świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. o tak :) czekolada to coś czego potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekolada ... uwielbiam kosmetyki mające coś wspólnego z czekoladą ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam!! Zazdroszczę Ci, że mogłaś go przetestować :) Wyobrażam sobie ten zapach czekolady pod prysznicem... mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekolad plus kąpiel, zestaw idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. musze koniecznie kiedys kupic i wyprubowac

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham wszystko, co czekoladowe <3 A kosmetyki tym bardziej, bo chociaż nie idą w biodra :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hymm... śliczny kolor ma ten koktajl, z chęcią bym go "skosztowała"

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekolada! Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Już wyobrażam sobie jak on musi pachnieć... mmm... już go chcę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl