poniedziałek, 11 listopada 2013

Biała Perła - płyn do płukania zębów




W ramach współpracy z http://bialaperla.com.pl/ otrzymałam do testów płyn do płukania zębów.

OPIS PRODUCENTA: Biała Perła PŁYN DO PŁUKANIA ZĘBÓW wzmacnia wybielanie zębów poprzez specjalną, zawierającą wiele aktywnych składników recepturę. Efektem jest rozjaśnienie bieli zębów poprzez zmniejszenie zanieczyszczeń występujących na szkliwie zębów, pochodzących zwykle od kawy, herbaty, dymu papierosowego i innych produktów. Płyn wzmacnia skuteczność działania past do zębów Biała Perła, a dodatkowo remineralizuje szkliwo i wykazuje działanie bakteriostatyczne. Doskonale odświeża oddech.
  • Wzmocnienie wybielania
  • Dzianie bakteriostatyczne
  • Remineralizacja szkliwa


MOJA OPINIA: Koszt to około 15 zł za 250 ml. Jednorazowo stosujemy około 3/4 korka.

Płyn ma charakterystyczny zapach i smak, kiedyś były podobne cukierki migdałki zdaje się. Mi osobiście średnio odpowiada ten zapach i smak, ale mężowi się z kolei podoba. To zasługa Eugenia caryophyllus oil (czyli oleju goździkowego) w składzie.

Produkt nie szczypie w usta, ostatnio po jednej z past ziołowych nabawiłam się jednej afty, płyn nie podrażnił jej i tez nie szczypał w tym miejscu. W składzie poza sorbitolem brak alkoholu.

Płyn zawiera 230 ppmF fluoru. Produkt w żaden sposób nie podrażnia jamy ustnej, pozostawia w ustach lekko miętowy smak i delikatną świeżość. Jestem z niego zadowolona.

A teraz pora na rogalika Marcińskiego :) 




42 komentarze:

  1. chętnie bym spróbowała, Ty to zawsze jakieś wynalazki znajdziesz ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam jakiś płyn który wyżera mi buzię i muszę go rozcieńczać

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lecę do Ciebie na rogala.... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż kupił niedawno 2 rodzaje Lisetrine...Niestety, żadnego nie mogę używać bo potwornie mnie uczulają :S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze listernine mnie odstraszał :) po tych akcjach negatywnych

      Usuń
    2. Czyli nie jestem jedyna, której ten produkt nie pasuje...

      Usuń
  5. Trochę drogi ;<
    ja lubię płyny z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam listerine,a ten rogalik mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle naczytałam się o szkodliwości płynów do płukania ust, zwłaszcza Listerine, że zupełnie zrezygnowałam z używania jakichkolwiek :/

    OdpowiedzUsuń
  8. to było chyba rok temu jak próbowałam wybielić sobie zęby Białą Perłą.... nigdy więcej, moje zęby stały się przez nią nadwrażliwe

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas zawsze jest w łazience płyn do płukania jamy ustnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam wybielającego Denivitu i własnie pasty z białej perły. I jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brat przywiózł mi z Poznania rogale, ale nie za bardzo mi smakowały ;p Ale ciężkie są- nie ma co :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba spróbuję białej perły przed weselem:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mniam, my żeby poczuć trochę Poznania w Łodzi też zakupiliśmy rogale marcińskie, ale to nie to samo ;) z białej perły miałam tylko pastę, płukanki nie, ale polecam przy okazji moją ulubioną płukankę z elmexu fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślinka mi pociekła przez ten rogalik!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam jeszcze o płynie biała perła, z białej perły mam żel wybielający z nakładkami

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię wybielających produktów do zębów ;P
    a rogala bym zjadła ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mialam zel do wybeilania zebow biala perle i bylam bardzo zadowolona . Jest niesamowity :) i dziala nie psujac zebow :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardziej skuszona zOstałam tym smakowitym rogalem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę drogi jak na taką małą pojemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią bym zjadła tak pysznie wyglądającego rogala ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. rogalik, wygląda smakowicie
    dobrze że płyn nie szczypie, kilka odstaiwłam własnie dlatego że szczypały ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie zjadłabym tego rogalika :P Ja bym go pochłonęła !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie miałam tego płynu, ale rogalika bym wsunęła :D

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja po zdjęciu aparatu chcę zainwestować w pastę wybielającą tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. to ja pproszę rogalika :D a płyn Ci kupię i dam na wymianę :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki pyszny rogal :)
    Fajnie, że płyn się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie slyszalam nigdy o płynie tej firmy.... fajnie się dowiedzieć czegoś nowego:) ja używam teraz oral-b i jestem zadowolona.. a rogalik wygląda apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przystępna cena i z chęcią go poszukam, a te rogaliki to uwielbiam :) Niezła bomba kaloryczna ale za to mega pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam, ale wypróbuj go jak znajdę w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl