wtorek, 15 października 2013

Joanna Naturia Farba beżowy blond 209




Znowu farbowanie :) Ogólnie moim celem jest mieć zimny odcień włosów, chciałabym miec jednolity kolor niestety nie jest to łatwe. Moje włosy były wiele razy rozjaśniane i po farbowaniu zwykle wychodzi mi kilka odcieni na głowie.

Niestety nie jestem zadowolona z tego koloru, nie jest taki jak na opakowaniu, nie jest też jednolity, odrosty mam praktycznie rude, reszta włosów wyszła w miarę ok, ale ogólnie nie polecam.

Włosy przed farbowaniem wyglądały tak - przy skórze głowy ciemne, na końcach jasne.



Po Farbowaniu





35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. przy skorze glowy wyszły jasny rudy wyglada to jakbym miala ze 2 cm rude odrosty:)

      Usuń
    2. gdy farbowałam włosy w domu samodzielnie a nie robię tego już wiele lat ZAWSZE odrost wychodził mi rudy bez względu na to jakiej marki blond kupiłam. Z czasem wszystko mniej więcej się wyrównało. Zgadzam się z Kingą. Na zdjęciach Twoje włosy wyglądają bardzo dobrze i są ładnie pokryte.

      Usuń
  2. Faktycznie pod rudy podchodzi. Kiedyś farbowałam się Joanną na ciemno, paloną kawą- było idealnie. Używałam też soczystej maliny (bodajże) czerwień ekstra (na końcówki), ale szybko kolor uciekał.
    Raz miałam blond i po tym stwierdziłam, że nigdy więcej nie spojrzę na Joannę, włosy przesuszone, masakra..

    Swoją drogą masz piękne, długie włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie kolor nie zachwyca, ja też nie przepadam za tą farbą, na szczeście już kilka lat nie farbuję włosów, tak więc nie mogę polecić sprawdzonej farby...

    zapraszam do wzięcia udziału w projekcie, który organizuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mój kolor ;)
    gustuję w brązach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten odcień, na pudełku jeszcze, jeszcze... ale na włosach dodała rudości.

    OdpowiedzUsuń
  6. beżowy blond?;) pierwsze słyszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. totalnie nie mój kolor :) ale Tobie ma się podobać nie nam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naisałam przeciez ze efekt jaki wyszedł mi sie nie podoba :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie kolor lepszy od poprzedniego ; ) Nie przesadzaj- dobrze jest! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Farby Naturia bardzo lubię , bo są niedrogie, kolory naturalne, a włosy po niej są błyszczące i takie ... odżywione ;) Moje ulubione kolory to burgund i palona kawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę dziwnie wygląda przy czubku głowy, a tak to kolor ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę nierówno ;(. przy skorze jakiś dziwny odcień wyszedł
    a powinno pokryć ładnie, bo nie miałaś ciemnych włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do Acglicolic to posiada 15% kwasu glikolowego, nie pisałem, gdyż napisane jest na kartoniku (pierwsze zdjęcie) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama kilka mies. temu własnie tą farbą zrobiła sobie coś podobnego na włosach. Ale nie jest tak źle. :)

    Zapraszam do siebie : probkowo.blogspot.com

    dodaje do blogrola :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor całkiem ładnie wygląda na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na zdjęciach kolorek wyszedł naprawdę fajnie:)
    To jest niestety wada farb kupnych.. w sumie chyba tylko czarny zawsze wychodzi tak jak opakowanie i zdjęcie na nim zakłada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie rudawe te odrosty, trochę dziwnie to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolorek. Mi się podoba. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ta farba jest za słaba by zniwelować rozjaśnione końcówki. Kiedyś jej używałam dość często teraz nie mogę na nią patrzeć. Zdecydowanie Garnier lepiej się sprawdza i dłużej utrzymuje się na włosach. Joanna szybko płowieje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam wrażenie, że wyszedł Ci kolor nieco ciemniejszy niż ma pani na opakowaniu farby. A jakości tej farby nie ocenię, bo nigdy jej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo naturalnie wyglądają Twoje pofarbowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dobrze, że nie farbuję włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi tam ta rudawa poświata się podoba:D chociaż chłodny odcień to to na pewno nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez niestety mam problem z roznymi odcieniami na wlosach, po mimo tego, ze sciagalam kolor z wlosow, ale coz zrobic, jedyne rozwiazanie obciac sie na lyso i nie farbowac:D ale ja az tak odwazna nie jestem... Szczerze mowiac nie wiem dlaczego Ci taki kolor wyszedl... ja ogolnie jestem zadowolona z tych farb z joanny, tylko, ze ja mam ciemne wlosy i moze to tez inaczej dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja pamiętam kiedy położyłam tą farbę na włosy i to było straszne. Już po pierwszym myciu byłam ruda ;/ Dlatego już nigdy do niej nie wrócę. Ale jak wiadomo co włos top inny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez ciagle walcze z rudawo-kasztanowym odcieniem, ktory sie pojawia juz 1,5-2 tyg po kazdym farbowaniu.;-((

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też lubię zimne odcienie najlepiej jak będziesz wybierała farby z końcówką 1 np 9,1 pierwsza cyfra oznacza poziom, a druga odcień lub 10,21 jedynka po przecinku to odcienie popielate, dwójka perłowe. Ja tak zawsze robiłam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za rade, nie wiedzialam o tym :) Teraz staram sie nie farbowac ale nie wiem ile wytrzymam :)

      Usuń
  27. Kolor tak czy siak nie wyszedłby Ci taki jak na opakowaniu, bo masz ciemne włosy... No chyba, że przed nałożeniem tej farby rozjaśnisz sobie włosy... Inaczej nie ma szans aby brązowe włosy poprzez farbę stały się blond 😂

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.