czwartek, 22 sierpnia 2013

Poduszeczka na zamówienie




Od przemiłej właścicielki profilu PRZYTULANKI PODUSZKI otrzymaliśmy, a właściwie mój synek otrzymał poduszeczkę przytulankę :)

Kilka słów o firmie: "Szycie na życzenie, według projektu dziecka i NIE TYLKO ! - rysunek, obrazek, fotka.Realizuję pomysły na swoje ulubione: stworki, potworki, przytulasie, maskotki, postaci bajkowe, lalki itp".


Naszym ulubionym motywem są autobusy, zgodnie z naszym życzeniem dostalismy więc poduszkę wyszytą w autobusik :) Poduszka ma wszyte 3 male frędzelki - jak wiadomo dzieci uwielbiają metki i tego typu wystające rzeczy :).

Poduszka jest przyjemna i mięciutka, z każdej strony wygląda inaczej i już znalazła swojego właściciela, którego zresztą widać na kawałku zdjęcia :)


22 komentarze:

  1. My także czekamy na podusie tej autorki, są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajniutka;)będzie miał niebanalną poduszeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze co mi się skojarzyło, to to że za jakiś czas nieustannie będziesz słyszeć bum, bum większość chłopców którzy skończą 1 rok życia zaczyna się interesować samochodami, później następuje etap koparek, John Derrów. Dzieci w mojej rodzie mają bzika na tym punkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaliśmy od rodziny kilka aut ale narazie nie budzą jego zainteresowania:) Ja najbardziej bym się cieszyła jakby w przyszłości się interesował sportem np piłką nożną:)

      Usuń
    2. He he marzy się mały Lewandowski, marzy ;)

      Usuń
  4. Poduszka wygląda niesamowicie - boski autobusik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wygląda, sama chętnie bym się do takiej przytuliła

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziutka ta poduszeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna ta poduszeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna podusia :D
    Bardzo fajny pomysł z szyciem na zamówienie - każdy może mieć swoją niepowtarzalną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego masła do ciałą z farmony:) Podusia ok

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj poduszki na zamówienie :D Na mnie pewnie by majątek zarobili :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl