poniedziałek, 22 lipca 2013

SYS - pomidorowa z ryżem z suszonych warzyw


W ramach współpracy z http://www.firma-sys.pl/ dostaliśmy do testów kilka dań. Dziś recenzja pomidorowej z ryżem z serii Dania Babci Zosi.

Jedno opakowanie to aż 1 litr zupy!  Odpowiednia dla wegetarian!
Ulubiona potrawa najmłodszych. Jedna z najpopularniejszych zup na polskich stołach. W zależności od upodobań i tradycji w danym regionie podawana jest z makaronem lub ryżem.
Delikatna, lekka i niezwykle aromatyczna - Zupa Pomidorowa Babci Zosi z pewnością będzie smakować całej Twojej rodzinie.

Składniki:
ryż biały (min. 40%), pomidor suszony (min. 25%), sól, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, mąka ziemniaczana, natka pietruszki suszona, lubczyk suszony

Sposób przygotowania:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować. Dodać 1 łyżkę masła lub oleju. Gotować około 15 minut na małym ogniu, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.

Masa netto: 95 g

Wartość odżywcza w 100g gotowego dania:


Energia
125kJ (30kcal)
Białko0,9g
Węglowodany6,4g
Tłuszcz0,1g

Moja opinia: Zawsze kiedy byliśmy na wakacjach i mieliśmy już dość jedzenia miejscowego, zastanawiałam się co zjeść. Urlop nad morzem jak dla mnie to nie czas na siedzenie w kuchni i gotowanie. Teraz wiem, że idealnym rozwiązaniem jest taka właśnie zupa :). Przygotowanie jest banalnie proste - gotujemy 1 litr wody wsypujemy do niej dwie saszetki, mieszamy i gotujemy 15 min na małym ogniu. 
A teraz do rzeczy - zupa jest pyszna, bardzo aromatyczna, gęsta i treściwa. Śmiało można się nią najeść, zwłaszcza po dodaniu śmietany. Mąż stwierdził że ma konsystencję "mocnego kremu". Po zupie nie odnotowaliśmy żadnych skutków ubocznych - żołądkowych rewelacji itd. Już sprawdziłam, że te zupy są m.in w carrefour czy w piotr i paweł za niecałe 5 zł. Można też je zamówić przez internet
 http://sklep-sys.pl/pl/c/Dania-Babci-Zosi/1/2

Jak tylko mi się skonczą kupię kilka w razie gdyby mi się nie chciało robić obiadu :) Polecam !!!




17 komentarzy:

  1. wygląda całkiem apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo wizualnie wygląda smacznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam. Uwielbiam pomidorową z ryżem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie :) A zupę pomidorową bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię pomidorówki, ale przyznam,że wygląda dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham pomidorową ! :)) ale najlepsza z pomidorów z własnej działki :3 mniam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w szoku, że zupa z proszku może mieć taki skład!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie. Ja lubię od nich kasze z warzywami.

    OdpowiedzUsuń
  9. pomidorowa sys to chyba jest coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pomidorowa to tylko z ryżem ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda:) Ja lubie z makaronem produkcji mojego ukochanego najlepsza pomidorowa na swiecie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl