niedziela, 9 czerwca 2013

Essence nail art twins reloaded 01 edward







14 komentarzy:

  1. Essence i ich lakiery średnio lubię za brak trwałoścki, jednak kolorek bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor! W sam raz na lato:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jaki fajny kolorek :). Uwielbiam pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tą kolekcję w sklepach, ale nic mnie nie skusiło..

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny i zabujczy ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny błękit:) Zapraszam do mnie na posty konkursy i do sklepiku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Błękit- piękny i zabójczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.