środa, 13 marca 2013

Przewijak przenośny AKUKU


Od Akuku dostaliśmy do przetestowania przewijak. Poniżej opis


Moja opinia: Cieszę się, że wybrałam wlaśnie ten produkt. Przydał nam się kilka razy na wyjazdach, kiedy trzeba było przewinąć małego. Fajny lekko miękki materiał, idealny rozmiar, typowego przewjaka jaki mamy w domu. Po złożeniu z łatwością mieści się do torebki, łatwo też się go składa, nie jest mocno sztywny. Dodatkowo nie przemaka itd. Spełnia swoją funkcię w 100%. Serdecznie polecam !

Zapraszam na ich profil na Facebooku http://www.facebook.com/akukucompl
oraz ich stronę internetową http://www.akuku.com.pl/

11 komentarzy:

  1. Przenośnego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super :)tez przydałby mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa opcja z przenośnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad wyborem go do testów, ale padło na pled:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie wygląda tej przewijak - super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I do tego jaki wzorek i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapewne ciekawa propozycja dla mam:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. O a widzisz ja nie zainwestowałam w taki przewijak i czasem był kłopocik w podróży.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl


SZABLON BY: PANNA VEJJS.