niedziela, 10 lutego 2013

Rozdanie z NUK






Rozdanie zostało zarchiwizowane :)

22 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie, ale te przedmioty, to już nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę i myślę i wszystko wydaje mi się zbyt banalne...Fajne rozdanie, zostawiam pole do popisu innym, bardziej kreatywnym;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, Kochana, rozdanie tym razem nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako... car00lina
    Adres bloga...www.skumulowana.blogspot.com
    E-mail: ... kp13149@gmail.com
    Z czym kojarzy mi się NUK ... Nuk kojarzy mi się z niezniszczalnymi smoczkami i świetną jakością produktów,

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako kolorowa ja
    Adres bloga http://malpiatko.blogspot.com/
    E-mail: justyna20-03@wp.pl
    Z czym kojarzy mi się NUK Przede wszystkim z solidnością i dobrą jakością.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nagrody, tylko, że ja mam juniorka 6 letniego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki ale my niesmoczkowi jesteśmy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zaproszenie, ale ostatnio zrezygnowaliśmy ze smoka. I oby się już nie przydał;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością wezmę udział w rozdaniu:
    Obserwuję jako: Patilla
    Adres: http://zostalammama.blogspot.com/
    e-mail: zostalammamablog@o2.pl
    Firma NUK kojarzy mi się przede wszystkim z dobrymi produktami dla naszych najmłodszych pociech. Do tego odkąd dowiedziałam się, że zostanę mamą- ze stroną internetową, z której można czerpać wiele przydatnych informacji. Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako: MamaMIa
    Adres: http://mamyzmaganiainiedomagania.blogspot.com/
    e-mail: alekssandra.marciniak@gmail.com

    Firma NUK kojarzy mi się z wysokiej jakości produktami dla niemowląt. Nasz pierwszy smoczek i butelka to właśnie zestaw z NUK. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Bez zastanowienia polecamy innym mamom.
    MamaMia z synkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział w rozdaniu.
    Obserwuję jako: Dominique
    Adres: http://niecodziennikmlodejmamy.blogspot.com
    e-mail: dee@vp.pl

    Firma NUK kojarzy mi się z trwałymi akcesoriami dla niemowląt o bardzo dobrej jakości i dużym wyborze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w rozdaniu

    Obserwuję jako: Poczciwa Gaduła
    Adres bloga:
    http://czcze-gadanie.blogspot.com/
    E-mail: reliabler@tlen.pl

    Z czym kojarzy mi się NUK:

    Jakościowe produkty pochodzą od NUK.
    Do maluszka robią stuk puk puk.
    Przynoszą maleństwu smoczki, szczoteczki, gryzaki oraz butelki,
    By dzidziuś był spokojny i uśmiech na buzi miał wielki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdanie również nie dla nas, ale w przyszłości z przyjemnością skorzystamy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako: Malinowa Chatka
    Adres bloga: http://malinowachatka.blogspot.com/
    E-mail: malinowachatka@gmail.com
    Z czym kojarzy mi się Nuk:
    N-jak naturalne kształty prosto z natury
    U-jak unikalne rozwiązania wspomagające rozwój dziecka
    K-jak kolorowe i przyciągające uwagę maluszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuję jako... AGUQ
    Adres bloga... moc-cynamonu.blogspot.com
    E-mail: ... a.koziak@op.pl
    Z czym kojarzy mi się NUK ...

    NUK kojarzy mi się z mleczkiem, które jako pierwsze przetestowałam z moim maluszkiem w szpitalu. Ponieważ był wcześniakiem i był bardzo malutki musiał być dokarmiany sztucznie. Dziś ma 9 miesięcy i choć niestety nie może pić pełnowartościowego mleka - urósł do 80cm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie tą firmę, ale niema nic dla nas może poza długopisem i notesikiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuje jako :Monika MIczek
    Adres bloga:http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com
    e-mail:minio25@onet.pl
    Z czym kajarzy mi się NUK...
    kojarzy mi się z tym czym Każda mama swojego maluszka powinna miec w domu pod zasięgiem reki .A mianowicie z artykułami niezbednymi do funkcjonowania swojej pociechy-no juz nie długo się o tym przekonam bo maluszek już puka aby wydostać się na świat :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział w rozdaniu
    Obserwuje jako: kredeczka-z
    Adres bloga: kredeczka-z.blogspot.com
    e-mail: kredeczka_z@interia.pl
    Z czym kojarzy mi się NUK
    Nuk kojarzy mi się z pierwszym spotkaniem z dzidzią, bo jak pierwszy raz zobaczyłam mojego ukochanego chrześniaczka to miał właśnie piękny smoczek firmy Nuk i był on jedynym jaki tolerował Mój Mały Mężczyzna:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl