poniedziałek, 11 lutego 2013

Original Source - Bath Orange and Ginger



W ramach spotkania blogerek otrzymałam do przetestowania płyn do kąpieli Original Source Bath Orange and Ginger. Firmę tą możecie znaleźć na FB :) http://www.facebook.com/media/set/?set=a.254407697931307.62638.185436121495132&type=3

Opis producenta: Do stworzenia jednej butelki zużywamy 20 prawdziwych pomarańczy doprawionych rozgrzewającym imbirem!

Chłód i zmęczenie nie mają z nim najmniejszych szans :D

Moja opinia: Jak dotąd z tej firmy miałam jeden żel pod prysznic z orzeszków Macadamia, byłam z niego bardzo zadowolona. Wanny nie posiadam więc płyn do kąpieli użyłam pod prysznicem :) dalej będzie go użytkować moja mama, która już pierwszego dnia zapowiedziała, że go przechwyci ;)



Płyn przepięknie pachnie i bardzo dobrze się pieni. Nie wiem jak ta firma wytwarza takie bajeczne zapachy ale powinni dostać za to jakąś solidną nagrodę ! Szczerze polecam !

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam żele z orginal source!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - za te zapachy powinna być nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Kolor ma świetny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam tego kremu, boje się go nałożyć na skórę twarzy. Nie chcę być królikiem doświadczalnym dla firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero zaczynam przygodę z tymi żelami. Właśnie zaopatrzyłam się w dwa na początek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem zachwycona swoim czekoladowo -miętowym żelem, który dostałąm na spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. posiadam ten płyn- ładnie pachnie, jest bardzo wydajny i robi duuuuużo piany ;)
    a żel mięta-czekolada - pyyycha !

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny naszyjnik - podoba mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl