poniedziałek, 11 lutego 2013

Naszyjnik od http://www.alefarcik.pl/


Dzięki uprzejmości Pani Teresy z http://www.alefarcik.pl/ otrzymałam naszyjnik. Uwielbiam wszelkiego rodzaju biżuterię zwłaszcza ze złotymi dodatkami. W naszyjniku widoczne są geometryczne kamienie w kolorze czarnym lekko połyskujące pod światło. Jest to tzw japan style.

Naszyjnik w sklepie Pani Teresy kosztuje niecałe 20 zł. Na stronie jest wiele zdjeć gwiazd z tym naszyjnikiem :P

http://www.alefarcik.pl/bizuteria/naszyjnik?product_id=227

Mnie się bardzo podoba a Wam ? :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten naszyjnik, też na taki poluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny , będzie pasował do wielu rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za taką biżuterią, ale wizualnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piekny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, bardzo efektowny i niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wole mniej geometryczne kształty ale u kogoś mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie się prezentuje, moje gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Twojej notce weszłam na tę stronę i znalazłam inny naszyjnik w stylu, którego od dawna szukałam :)) gdyby nie Twoja rekomendacja raczej nie zamówiłabym niczego z tej strony, mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak otrzymasz przesyłkę jestem ciekawa co kupiłaś:)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl