piątek, 8 lutego 2013

Microfibre super mitt - Myjka


Za pośrednictwem Pani Małgorzaty z firmy http://www.srodki-czystosci.eu/ otrzymałam kilkanaście produktów do przetestowania.

Między innymi otrzymałam microfibre super mitt. 




Rękawica / ściereczka / myjka tzw produkt 3 w 1. Bardzo wygodnie czyści powierzchnie, ściera kurze, myje szyby, itp Nadaje się też do karoserii samochodowej. 

Zdjęcia prezentują użycie myjki na sucho, na mokro oczywiście efekt jest bardziej spektakularny ;) Produkt idealnie sprawdza się zwłaszcza przy trudno dostępnych miejscach, w szczelinach itd łatwo możemy wszędzie dotrzeć. Dwie różne strony myjki pozwalają na czyszczenie różnych powierzchni. Ja używam jej do sprzetów rtv, gdzie po prostu boję się że coś się zarysuje ;). Bardzo wygodna i delikatna w użyciu! Polecam :) 





13 komentarzy:

  1. Świetna! Muszę taką mieć! Uwielbiam takie gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  2. LUBIE TAKIE SCIERECZKI Z MIKROFIBRY...
    JA MAM TAKA ALE KWADRATOWA NIE NA REKE

    OdpowiedzUsuń
  3. myjka wyglada bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jusz okres szału na mikrofibre. Wynikiem jest całkiem niezły zapas różnego rodzaju ściereczek o przeróżnym przeznaczeniu. Z jednych jestem bardzo zadowolona z innych mniej. Jednak warto mieć to w domu. Napewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie i jest praktyczna jak widzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mam taka tylko innej firmy ale myje nia autko:)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl