czwartek, 14 lutego 2013

MARIZA bawełna krem do rąk ochronny


Na spotkaniu blogerskim otrzymałam do testów krem do rąk MARIZA bawełna krem ochronny. Pojemność 100 ml, koszt to około 5 zł. Powiem Wam szczerze że zawsze zapominam stosować kremy do rąk. Moje dłonie zawsze były i są w bardzo dobrym stanie więc zdarza mi się zapominać o nie zadbać.



Opis producenta: Krem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji skóry dłoni, zwłaszcza narażonych na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych, Krem o delikatnej konsystencji zabezpiecza dłonie przed wysuszeniem i pękaniem. Ponadto krem wzmacnia i natłuszcza płytkę paznokcia.


Moja opinia: Krem ma dość lekką konsystencję, nie pozostawia białych śladów i szybko się rozprowadza na skórze. Po nałożeniu czuć delikatną lepkość i aksamitne pokrycie dłoni. Po chwili lepkość znika, skóra jest bardzo gładka i miła, jakby delikatnie otulona czymś bardzo przyjemnym. Bardzo wydajny, zbyt duża ilość może spowodować większą lepkość i dłuższe jej utrzymywanie się na skórze. Skład średni - na drugim miejscu parafina ciekła, sporo parabenów. Ale w przypadku kremów do rąk aż tak na to nie patrzę. Dość przyjemny krem, nie podrażnił mnie, nie uczulił. Zapach bardzo delikatny. Nie ma efektu WOW, dość przyzwoity i miły w stosowaniu krem. Rzeczywiście natłuszcza skórki. Polecam !


18 komentarzy:

  1. Jak ja bym chciała móc zapominać o pielęgnacji dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie go używam i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię kremy mocno nawilżające, nie wiem czy ten by się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem do rąk, jak nawilża, to znaczy, że spełnia swoje zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie coś często szukam takich preparatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam ten kremi i bardzo podoba mi sie jego struktura grudkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle szukam kremu idealnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem teraz zakochana w kremie Bioten...nie ma lepszego

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubie jak mi się ręce lepią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam krem z bawełną, ale z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie się zapowiada, ja dalej nic nie miałam z tej firmy....

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja szukam kremu, który zrobi WOW bo takich zwykłych ale dobrych na pęczki jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl