sobota, 16 lutego 2013

Maluszka czas Plan Aktywności dzień po dniu





Za pośrednictwem strony http://sierramadre.pl/ otrzymałam do przetestowania książeczkę Maluszka czas Plan Aktywności dzień po dniu 0-12 M.

   

Opis producenta: Maluszka Czas to wyjątkowy dzienniczek dla młodych mam, które chcą ogarnąć początkowy chaos po narodzinach dziecka. Pozwala zanotować najważniejsze aktywności malucha w trakcie dnia i nocy (w tym godziny spania, czas i sposób karmienia, zmiany pieluszki) oraz przełomowe wydarzenia w jego życiu. Dodatkowo zawiera Niezbędnik Mamy - zestaw najważniejszych informacji niezbędnych w pierwszych miesiącach życia dziecka (m.in. etapy rozwoju, terminy szczepień, informacje o urlopie macierzyńskim, becikowym), opracowany we współpracy z Panią Magdaleną Kukulską, znaną i cenioną przez rodziców położną.





Moja opinia: Książeczka jest świetna zwłaszcza dla kobiet, które pierwszy raz zostały mamami. Będzie też idealnym prezentem dla przyszłych rodziców. Ja osobiście bardzo bym się ucieszyła z takiego podarunku jeszcze w trakcie ciąży. Otrzymałam ją w drugim miesiącu życia mojego maleństwa więc zdążyłam już opracować inny system zapisów mianowicie do notesu. Tutaj jednak książeczka okazuje się lepsza. Mamy podział na dzień i noc z życia dziecka, rubrykę na karmienie, przewijanie, zabawę itd. Fajna zwłaszcza w pierwszych miesiącach kiedy ja osobiście spałam bardzo krótko (wcześniej po 8-10 h dziennie) więc nie pamiętałam o której mały jadł czyile było kup. Dzięki zapiskom wszystko jest łatwiejsze ale też nie można popadać w paranoje ;) Z książeczki też możemy się wiele dowiedzieć na temat skoków rozwojowych dziecka czy ilości snu jakie potrzebuje. Na wizycie u lekarza z pewnością przyda się taki podręczny informator z życia naszego maleństwa :).

13 komentarzy:

  1. Ja też kiedyś zapisywałam pwne rzeczy. Teraz to tylko choróbsko jak się przytrafi, no i ważne kroki w samodzielności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ksiązeczka (plan) , nie spotkałam sie jeszcze z taką ...

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to się może przydać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książeczka. Jak byłam mała moja mama też zapisywała różne rzeczy o mnie, lubię do tego wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z taką książeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zbyt duża systematyczność może zaprowadzić do paranoi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł :)
    Tą płytkę akurat dostałam od firmy KKCenterHk :)) Do kupienia tutaj: www.kkcenterhk.com/p4496/N.NAIL-Stamping-Image-Stamp-Template-Plate-SPPMB65/product_info.html
    a z kodem wiolka94 10% taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy coś takiego Brioko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze :) Dla mam z pewnością przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne tylko czasem brak czasu na takie notatki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl