wtorek, 26 lutego 2013

Krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa


W ramach współpracy z otrzymałam do przetestowania krem pielęgnacyjny z Zea Mays BingoSpa.


Opis producenta: zawiera olej z kukurydzy. Polecany dla cery mieszanej, tłustej oraz problematycznej (np. zmiany trądzikowe)
- olej z kukurydzyBingoSpa zawiera 55-65% kwasu linolowego, 12-14% kwasu palmitynowego, 4% kwasu stearynowego, 29% kwasu olejowego oraz dużą ilość witaminy E ( do 1g/kg). Polecany zarówno dla skóry tłustej, mieszanej, dojrzałej, jak i suchej, wrażliwej czy zmęczonej. Posiada właściwości odżywcze, uelastyczniające, łagodzące, poprawia mikrokrążenie w skórze.
- Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.

Można go nabyć za 14 zł tutaj

http://www.bingosklep.com/krem-pielegnacyjny-mays-bingospa-p-387.html

Krem BingoSpa to krem o lekkiej i delikatnej konsystencji. Szybko się wchłania. Dzięki niemu cera staje się jedwabiście gładka oraz wyraźnie poprawia się jej sprężystość i jędrność.


Moja opinia: Krem rzeczywiście ma lekką konsystencję, bardzo szybko się wchłania co daje efekt natychmiastowego nawilżenia. Przepięknie pachnie - mogłabym go wąchać godzinami. Krem nie zatkał mojej tłustej cery, nie uczulił. W składzie ma jednak parabeny - szkoda. Nie zauważyłam poprawy jędrności skóry a jedynie świetne nawilżenie. PO nałożeniu na cerze pod palcami czuć gładką skórę z lekkim poślizgiem satynowym jakby. Jeśli chodzi o efekt po nałożeniu to naprawdę jest super, sam kosmetyk także zachęca swoją konsystencją niby zbita a jednak łatwo si rozprowadza.

14 komentarzy:

  1. akurat na ten produkt raczej bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  2. no wyglada fajnie, tylko ten skład...

    OdpowiedzUsuń
  3. A nom też mam ten kremik i parabeny przy dłuższym używaniu mogą szkodzić :/ Chociaz nie powiem, bo moja skóra pozytywnie na niego reaguje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ciekawy kremik ,nigdy go nie miałam ,ale wyglada na dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może bym się skusiła.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i niedługo zacznę stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musi byc fajny... po wygladzie tak sadze...

    ps : zapraszam na konkurs gdzie do wygrania piekna lalka niemowle od art - baby

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyciągające wzrok opakowanie

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się ! po wyglądzie przyciaga ;] Obserwuje ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też ma ten kremik o tajemniczej nazwie :)
    Niebawem skrobnę recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat nie dla mnie, ale od BingoSpa mogę polecić Aktywne serum kolagenowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej marce :) bardzo ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat produktów firmy Bingo Spa :) Może sobie coś od nich kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl