sobota, 2 lutego 2013

Kawa Czeko-mięta od Magiczna-herbata.pl




Za pośrednictwem Pana Piotra od strony http://magiczna-herbata.pl/  otrzymałam do przetestowania próbki herbat i kaw. Dziś krótki wpis na temat kawy czeko-mięta.


Jest to kawa średnio palona aromatyzowana, o smaku czekolady z miętą. Wyjątkowo udane połączenie smaków tworzące bardzo orzeźwiającą w smaku kawe. Kawa bardzo mi smakowała, czuć zwłaszcza aromaty czekoladowe. Za 50g płacimy 6 zł. Wypiłam ją bez mleka jak radził Pan Piotr. Do nabycia na stronie producenta. Polecam!

Poniżej jeszcze inne herbaty od http://magiczna-herbata.pl/ wszystkie były pyszne !





14 komentarzy:

  1. O kurczę! Jestem wielką fanką kawy ale takiego rarytasu nie próbowałam. Koniecznie muszę zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kawy nie lubię, ale jeśli jest o smaku czekolady i mięty to chyba by mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kawę a w takiej wersji jeszcze nigdy nie piłam, koniecznie muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie pije kawusie w waszym doborowym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mam ochotę na taka mocną siekierkę miętowo-czekoladową! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie piję kawy, tylko capuccino :).


    Obserwuję Twojego bloga, i liczę na to samo. Nie zawiedź mnie! To dla mnie bardzo ważne :). Komentuj mojego bloga, a ja będę komentować Twojego bloga. Zostawiaj też link w każdym komentarzu, a nie będę zapominać o Twoim blogu.
    Oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja za kawą nie przepadam, ewentualnie latte od czasu do czasu, jeśli jestem w kawiarni. Za to uwielbiam próbować nowe rodzaje herbat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kawy smakowe, ale nie miętę. Nawet czekolady miętowe są nie dla mnie. A tak apetycznie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojeju...naszła mnie 100% ochota! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie piję kawy, ale ta brzmi pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piłaś miętową od Skworcu? To jest dopiero poezja smaku :)


    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie piłam jeszcze kawy o takim smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmmm uwielbiam musi być naprawdę pycha...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl