sobota, 23 lutego 2013

Joanna - peeling do ciała proteiny mleczne



Jakiś czas temu w konkursie na YT wygrałam ten peeling do ciała. Jest to dokładnie Joanna Z Apteczki Babuni, Wygładzający peeling z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu. Peelingi do ciała lubię chociaż trochę szkoda mi na nie pieniędzy :) Wolę dobrze ścierającą gąbkę.


Opis producenta: Skutecznie oczyszczający i wygładzający peeling z proteinami mlecznymi i ekstraktem z miodu zawiera gruboziarniste drobinki zapewniające efektywne złuszczanie zrogowaciałego naskórka, pobudzające mikrokrążenie i odnowę wierzchniej warstwy skóry.Zawarte w peelingu proteiny mleczne i ekstrakt z miodu odżywiają i nawilżają skórę, wpływają na poprawę elastyczności i napięcia.
Peeling przeznaczony jest do częstego stosowania. Dzięki dopracowanej recepturze opartej na naturalnych składnikach roślinnych doskonale myje, wygładza i odświeża ciało. Starannie dobrana kompozycja zapachowa długotrwale otula ciało przyjemnym i delikatnym zapachem.
Zastosowanie peelingu, przygotowuje skórę do efektywnego wchłaniania kosmetyków pielęgnujących takich jak balsamy i masła do ciała.


Moja opinia: Za 300 ml płacimy około 13 zł. Ten peeling mnie zachwycił. Przede wszystkim zapachem. Mogłabym mieć takie miodowo-mleczne perfumy. Zapach jest przepiękny!!!
Peeling ma świetną konsystencję jakby rozpuszczonego plastra miodu z drobinkami. Drobinki dobrze ścierają, nie są ani za mocne ani za słabe. Przy rozcieraniu zmienia barwę na białą i lekko się pieni. Korzystanie z niego to dla mnie czysta przyjemność. Co do nawilżenia to nie wiem, bo i tak zawsze potem nakładam balsam :). Polecam !



13 komentarzy:

  1. miałam go kiedys, szkoda tylko ze jest moim zdaniem malo wydajny, ale za to tani:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam się na peelingach w ogóle i nie mam zdania na niego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być ok :) ja mam z tej serii balsam do włosów - miodowy i także jest bardzo fajny :) chyba ta seria kosmetyków Joannie się udała :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling w wersji bzowej, za zapach, działanie, konsystencję i brak parafiny :) Do tego w SuperPharm co jakieś 2 miesiące te peelingi są w promocji po 10 zł, więc warto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego peelingu,ale najbardziej lubię domowy peeling kawowy;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachy owszem są super, jednak jakoś nie za bardzo przepadam za marką :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze używam peelingu kawowego, ale może dla odmiany skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda naprawdę super i myślę, że zapach jest również boski. W sam raz na śnieżną zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada zachęcająco. Skusiłabym sie na niego, ale mam zbyt spory zapas kosmetyków na 2 miesiace i odczekam troszke :))
    Zapraszam do siebie :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ma nic przyjemniejszego niz gładką pachnąca skóra po peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię miodowo - mleczne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba muszę kiedyś kupić bo jestem strasznie ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl