piątek, 15 lutego 2013

Hegron Szampon migdałowy



W ramach współpracy otrzymałam do testów szampon migdałowy Hegron. Kosmetyki te są importowane przez http://tenex.pl/.

Opis producenta: Produkowany na bazie naturalnych składników, zawiera proteiny mleka i panthenol. Po umyciu włosy stają się miękkie, nabierają naturalnego połysku, łatwo się rozczesują oraz zwiększają swoją objętość. Preparat ten jest bardzo łagodny i odpowiedni do każdego rodzaju włosów.


Moja opinia: Szampon jest dość lejący się, prawie przezroczysty z perłowym połyskiem. Minusem na pewno jest wielki otwór w butelce, przez co wylewa nam się spoora jego ilość. Zapach bardzo mi się kojarzy z zakładem fryzjerskim i profesjonalnymi kosmetykami do włosów, być może tak pachną migdały ;). Mimo, że ma SLS nie podrażnił mnie, skóra głowy mnie po nim nie swędzi. Szampon dobrze się pieni i oczyszcza. Jestem z niego bardzo zadowolona. Włosy po umyciu nim i po zastosowaniu odżywki z tej firmy dobrze się rozczesują, mimo, że są rozjaśnione więc mają tendencję do plątania. Po farbowaniu moje włosy mają naturalny połysk i zwiększoną objętość więc nie wiem czy ten szampon też to potęguje. Na pewno nie obciąża włosów! Polecam :) 
Recenzja odżywki jutro :)



13 komentarzy:

  1. Kolejna pozytywna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Migdałowo- fajnie brzmi. Ale kojarzy Ci się z profesjonalnymi kosmetykami - pewnie coś w tym jest; w działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. miaam ten szampon i mysle ze jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego czytałam o tych szamponach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może być całkiem fajny skoro ni obciąża;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie powinni zainwestować w inne opakowania, bo produkty mają ciekawe i z tego, co słyszałam warte uwagi.

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak sls to ja raczej odpadam, nie lubię też wielkich otworów w butelce, tak jak piszesz wylewa się za duża ilość płynu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi niestety nie służą szampony z SLS, nawet jeśli na początku jest ok to po miesiącu-dwóch zaczyna się łupież i podrażnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. też pisałam o nim pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. no kolejna pozytywna recenzja tych szamponów jaką widzę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tej pory nie bardzo byłam przekonana do marki, ale chyba zmienię zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bardziej kremowe szampony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl