poniedziałek, 25 lutego 2013

Gryzak - MAM Cooler


W ramach współpracy z http://sklep.mambaby.pl/ otrzymaliśmy do przetestowania gryzak MAM Cooler.

Opis producenta: Gryzak zabawka

  • łagodzi ból towarzyszący wyżynaniu się zębów
  • wyjątkowa konstrukcja
  • ortodontyczny kształt
  • atrakcyjny design
  • specjalne zagłębienia w uchwycie ułatwiające dziecku trzymanie
  • prosty w użyciu
  • po schłodzeniu utrzymuje niską temperaturę przez bardzo długi czas
  • trzy różne powierzchnie do gryzienia

Moja opinia: Koszt gryzaka to ok 30 zł. Początkowo mały był sceptycznie do niego nastawiony. Gryzak często lądował na dywanie rzucony z całej siły przez małego :). Myślę, że ciężko mu było go jakoś sensownie złapać, wolał gryźć swoje rączki. Jednak z czasem zaczął się przekonywać do gryzaka. O dziwo nie bierze do buzi tylko części fioletowej ale i zieloną. Wg mnie fioletowe wypustki powinny być umieszczone w większej odległości od siebie. Gryzak łatwo umyć i dodatkowo w środku ma wodę, która lekko chłodzi dziąsełka. Polecam !

18 komentarzy:

  1. Świetny gryzak, łatwo utrzymać w ręce i jest taki kolorowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki kolorowy, sliczny:)
    zapraszam na konkurs do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały jest zadowolony i to jest najważniejsze;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki kolorowy gryzaczek, a maleństwo prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My testujemy butelkę treningową i szczoteczki do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój gryzaków miał tonę, a żadnego nie chciał :/

    OdpowiedzUsuń
  7. mojej siostrzyczce na pewno by się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gryzaczek swietny
    a dzidzia kochana
    już niedługo i ja będe szczesliwą mamusią :)
    bardzo fajny blog
    juz obserwuję
    zapraszam do mnie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak przydatne, ale póki co nie planuje takich zakupów

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten gryzak.. :))
    No moja Laura urodzi się w kwietniu więc jeszcze się wstrzymam z takim zakupem;))
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Recenzja ciekawa, moja malutka chrześnica pewnie byłaby takim gryzaczkiem zainteresowana.:P

    OdpowiedzUsuń
  12. no świetny ten gryzak... mój synek nie lubił gryźć gryzakow

    OdpowiedzUsuń
  13. Duża powierzchnia i wiele możliwości gryzienia- jak dla mnie hit :)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  14. no i jak tak patrzę to mój instynkt macierzyński po raz kolejny się wyrywa z szeregu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny gryzak :) Śliczne ma kolorki :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten gryzak, moje dziecko jakimś cudem uchowało się bez gryzaków i smoczków, ale za to uwielbiała wszystkie metki z zabawek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Maleństwo gryzak na pewno przypadl do gustu, jego kolory sa mile dla oka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl