czwartek, 7 lutego 2013

GORVITA - Żel Venal na zmęczone nogi



Dzięki uprzejmości strony http://www.gorvita.com.pl/ otrzymałam do przetestowania maść z żyworódki z ekstraktem z aloesu.

Opis producenta:
Skład: Aqua, Propylene Glycol, castanea Sativa Extract, Arnica Montana Extract, ginkgo Biloba Extract, Ruta Graveolens Extract, Melilotus Officinalis Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3-Methylglucose Sistearate, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin, Menthol.
Działanie


Składniki preparatu wykazują działanie uszczelniające na ścianki naczyń wlosowatych, zmniejszając ich kruchość. Żel stosowany systematycznie poprawia mikrokrążenie, obkurcza rozszerzone naczynia, łagodzi opuchnięcia i siniaki. Składniki te dodatkowo likwidują dyskomfort przemeczenia i ciężkość nóg, a zawarta w składzie naturalna alantoina oraz panthenol jednocześnie nawilża, odżywia i uelastycznia naskórek. Polecany do pielęgnacji cery z problemami.
Dawkowanie

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb delikatnie wmasowując żel w skórę i pozostawić do wchłonięcia



Moja opinia: Za 150 ml płacimy około 16 zł. Żelu używam ja oraz moja mama, która zmaga się z naczynkami na nogach. Obie jesteśmy z niego bardzo zadowolone. Minusem na pewno jest nieciekawa żółtawa barwa i zapach przypominający krople żołądkowe :) Preparat błyskawicznie się wchłania pozostawiając uczucie oziębienia skóry. Efekt podobny do eveline slim. Skóra wygląda znacznie lepiej, nogi wydają się być dopieszczone. Bardzo fajny produkt, szkoda, że nie dostałam go w ciąży:)

20 komentarzy:

  1. nie słyszałam o nim, a przydałby mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałam. Przydałby się i owszem, ale z gratisowym masażystą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah Paczaj ka ma rację z tym masażystą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, nie widziałam o jego istnieniu.
    Miłego dnia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie z czasem i mi się przyda taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. malo znana firma, ja raczej takich nie uzywam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. to dobrze, ze zel jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt, ale tego typu na rynku można znaleść wiele

    pozdrawiam i zapraszam po nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj jak zwęża naczynka to niestety nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego żelu, lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy pomugłby mi na moje widoczne już pajączki na udach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki żel przydałby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś oTAGowana :)
    Zapraszamy! http://frozenmalibu.blogspot.com/2013/02/tak-przy-czwartku.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, czy można go stosować w ciązy?
    Jeszcze troszkę i zacznę się kulać, pomału robi się coraz ciężej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Barwi ubrania?
    Trochę mnie ten zapach zniechęcił ;)

    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooooooo świetnie przyda sie mojej bratowej której strasznie puchną nogi po ciąży...już do niej piszę z nowiną ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. raczej nie mam takiego problemu ze stopami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O takie coś na zmęczone nogi to by mi się przydało..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl