czwartek, 28 lutego 2013

Bingospa delikatny krem do twarzy z kolagenem


W ramach współpracy z BingoSpa http://www.bingosklep.com otrzymałam do przetestowania krem do twarzy z kolagenem.
Testuje go obecnie moja mama już od jakiegoś czasu.

Za 100g płaciny 18 zł Można go nabyć tutaj

http://www.bingosklep.com/delikatny-krem-twarzy-kolagenem-bingospa-p-390.html



Opis producenta: Kolagen BingoSpa to czysty niezhydrolizowany kolagen natywny z zachowaną trójspiralną strukturą helisową. Terapia kosmetyczna rozpuszczalnym kolagenem zawartym w kremie BingoSpa skutecznie powstrzymuje objawy procesu starzenia się skóry ludzkiej poprzez uzupełnienie w niej bilansu tej formy kolagenu. Główną funkcją rozpuszczalnego kolagenu jest jego działanie, jako wysoce skutecznego czynnika naturalnego dla zatrzymania i podniesienia zawartości wilgoci w skórze. Podwyższeniu ulega nie tylko wchłanialność wody przez skórę, lecz również jej elastyczność, zwłaszcza w okolicy okołooczodołowej.

W przypadku aplikowania kolagenu na suchą skórę kremu kolagenowego w ciągu 30-45 dni, elastyczność wzrasta o 0,23 nm.

Delikatny krem z kolagenem BingoSpa przeznaczony jest do pielęgnacji skóry dojrzałej, zmęczonej lub przesuszonej nadmiernym działaniem czynników środowiskowych. Uzupełniając niedobór rozpuszczalnego kolagenu w skórze, krem BingoSpa działa regenerująco i wygładzająco, przywracając jej świeżość i właściwe nawilżenie.



Moja opinia: Krem wg producenta nadaje się do każdej cery. Jeśli chodzi o konsystencję, działanie, kolor to jest praktycznie identyczny jak w przypadku kremu pielęgnacyjnego z Zea Mays BingoSpa. Konsystencja lekka, lecz dość zbita w pudełku. Krem łatwo się rozprowadza i natychmiast wnika w skórę. Czuć miejscowy efekt delikatnego nawilżenia, który jednak znika po chwili. Skład niestety pozostawia wiele do życzenia. Przyznam, że mimo to moja mama polubiła ten krem. Więc są gusta i guściki, a z bongo każdy znajdzie coś dla siebie.

13 komentarzy:

  1. Ja mam marki BingoSpa Serum kolagenowe i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze kolagenowych kremów nie muszę używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki z kolagenem ale teraz głównie do rosnącego brzucha ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja :) krem dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że skład pozostawia wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że przypasował mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm trudne pytanie, bo miałam je wszystkie i każdą na swój sposób lubiłam :) dla mnie najlepsza jest One by One SATIN BLACK, ale najnowsza the ROCKET daje niemal identyczny efekt, może troszkę delikatniejszy, rzęsy są lepiej rozczesane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem wydaje się warty przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem dlaczego ale oprócz masek do włosów, nie jestem zainteresowana innymi produktami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  10. no ja nie stosuje nic z parafiną... zapycha mnie strasznie;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolagen w tym produkcie najbardziej mnie interesuje ciekawa jestem czy jest w wersji dla cery naczynkowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl