czwartek, 21 lutego 2013

Beauty line Musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai



Od Firmy Odra otrzymałam do przetestowania musli z serii naturalne piękno http://www.toeat.pl/.

Musli wielozbożowe z owocami moreli, ananasa i papai
beauty line - naturalne piękno

Opis producenta: Receptura musli została opracowana na bazie kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz owoców moreli, ananasa i papai. Produkt posiada wysoką zawartość naturalnych składników: błonnika pokarmowego, miedzi i tiaminy, jest również źródłem żelaza, cynku, magnezu i witaminy B6 i niacyny. Cynk jest konieczny do zachowania zdrowej skóry, włosów i paznokci, witamina PP uczestniczy w utrzymaniu odpowiedniej struktury i funkcji skóry oraz aktywuje mikrokrążenie skóry głowy a miedź pomaga w zachowaniu prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Błonnik pokarmowy jest niezbędnym składnikiem codziennej diety.
Musli Beauty line to świetny pomysł na pożywne i zdrowe śniadanie dla całej rodziny. Dostarcza energii na wiele godzin będąc jednocześnie wspaniałym uzupełnieniem codziennej diety w wiele witamin i składników odżywczych.

Kompozycja pełnoziarnistych zbóż, owoców moreli, ananasa i papai
Wysoka zawartość błonnika pokarmowego, miedzi i witaminy B1 (tiaminy)
Źródło żelaza, cynku, magnezu i witamin: B6 oraz B3 (niacyny)

Bez dodatku substancji wzbogacających.


Moja opinia: Uwielbiam wszelkiego rodzaju musli. Jem je zwykle z wodą, mlekiem, na sucho lub w ciasteczkach :). To musli także mi zasmakowało, jest chrupiące i pożywne. Można się nim najeść. Idealne na śniadanie ale nie tylko, czasem właśnie lubię sobie podgryzać w ciągu dnia. Ma dobry, bogaty i wydawałoby się zdrowy skład. Polecam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. Musli jest zdrowe czasami lubię sobie pojeść.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam musli,obowiązkowo na śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez je miałam i byly bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam musli, plus za skład. Większość musli w sklepach ma mnóstwo szkodliwych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś musli nie jadam i w sumie ni wiem czemu , chyba po prostu nie miałam okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam! Aż zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  7. tez uwielbiam musli, jem z jogurtem, bo mleka nie cierpię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeśli nie ma w musli cukru i chemii zawsze chętnie jem i delektuję się zdrowym smakiem o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najchętniej wcinam takie produkty na sucho :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś miałam to przyjemność testować, jest najbardziej okej :-)) smakowite!

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy musli, muszą wspaniale smakować i te:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem dziwakiem bo nie lubie musli ani niczego tak zdrowego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl