poniedziałek, 20 lutego 2012

Rival de Loop Clean & Care trockene und sensible Haut

Pianka oczyszczająca do twarzy, do nabycia w Rossmanie. Nie pamiętam ceny. Wydawało mi się że będzie dobra na wyjazd, małe opakowanie mieszczące się w dłoni:)

Moje wrażenia:
- mało wydajna
- konsystencja pianki która szybko znika z rąk zanim nałożymy na twarz
- zawiera alkohol, perfumy i PARABENY  - nie przeczytałam składu wcześniej ..
- nie robi nic z cerą, nieprzyjemnie się jej używa,
- nie podrażnia
- ma dziwny chemiczny zapach
- po umyciu mam wrażenie że skóra jest napięta
- nie nadaje się nawet do mycia pędzli 

Reasumując - nigdy więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl