niedziela, 19 lutego 2012

Prestige Cosmetics, Kolagenowe płatki pod oczy z kwasem hialuronowym

Rozjaśnienie cieni, intensywne nawilżenie, poprawienie napięcia skory wokół oczu, zredukowanie opuchlizny. Nałożyć płatki pod oczy na 30 min. Nadmiar żelu wmasować.

Cena: 6zl / 2x2szt.

Zakupiłam je bo mam przez chorobę wielkie sińce pod oczami. Nabyłam też te przeciwzmarszczkowe (zółte), wypróbuję je w innych dniach :)
Moje wrażenia po ich zastosowaniu:

- Baardzo ciężko wydobyć je z opakowania, trudno ich wówczas nie uszkodzić
- Pierwsze odczucie po nałożeniu to przyjemny chłód, dalej niestety łzy popłyneły mi z oczu chyba przez to, że za blisko oczu je nałożyłam, ale po chwili łzawienie ustało
- po kilki minutach płatki się zaczęły obsuwać coraz niżej i niżej w dół policzków
- same płatki są bardzo wielkie trudno je idealnie dopasować teraz myślę ze każdy z nich można by  przeciąć wzdłuż szerokiego boku,
-co chwile zjeżdżały w dół i trzeba było poprawiać lub wręcz trzymać opuszkami palców, raczej nie jest możliwa w nich pozycja siedząca:)
-  na opakowaniu jest napisane żeby trzymać 30 min ja trzymałam godzinę i nadal produkt się nie wchłonął, ani nawet się nie rozpuścił , nie wklepałam tego wszystkiego bo musiałabym bardzo mocno je ugniatać,
- zrobiłam zdjęcia sińców przed i po i płatki nie rozjaśniły ich widocznie, zdjęcia wyszły identyczne, może w MINIMALNYM stopniu, zaś skóra była ładna i widocznie nawilżona ale też nie było efektu WOW

Reasumując - nie kupię ich ponownie, kiepski stosunek ceny do uzyskanego efektu


Sińce miałam i mam :) zwłaszcza w kąciku oka przy nosie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl